Sprawdź dostępność!

Regulamin pobytu w Marina Jastarnia Apartamentach

§1
Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa warunki korzystania i pobytu w apartamentach wynajmowanych od Marina Jastarnia Sp. z o.o. (dawniej „PortJastar Bielawski Spółka Komandytowa”), ul. Władysława Reymonta 16, 80-290 Gdańsk.
  2. Dokonanie rezerwacji apartamentu jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Definicje:

Obiekt – zespół budynków położony w Jastarni przy ul. Ceynowy, zwany również „Marina Jastarnia Apartamenty”, w których znajdują się apartamenty należące lub operowane przez Marina Jastarnia Sp. z o.o., a także pozostałe apartamenty nie zarządzane przez Marina Jastarnia Sp. z o.o. oraz basen, bawialnia oraz inne części tych budynków, a także znajdujące się obok tych budynków plac zabaw, siłownia, parking i ciągi komunikacyjne, zarządzane łącznie przez wspólnotę mieszkaniową.

Klient – osoba wynajmująca apartament należący lub operowany przez Marina Jastarnia Sp. z o.o..

Gość – Klient oraz osoby, które przebywają wraz z Klientem w wynajmowanym przez niego apartamencie, zgodnie z dokonaną rezerwacją apartamentu.

Atrakcje – zniżki na sporty wodne, rowery –w zależności od dostępności, animacje w wybranych terminach–potwierdzone mailowo

§2
Okres najmu apartamentu

  1. Zarezerwowany apartament jest dostępny dla Klienta najwcześniej od godziny 16:00 pierwszego dnia zarezerwowanego okresu najmu apartamentu do godziny 10:00 ostatniego dnia zarezerwowanego okresu najmu apartamentu.
  2. W przypadku niestawienia się klienta w obiekcie w dniu przyjazdu i opłacenie całości pobytu w tym dniu, rezerwacja zostaje anulowana, a zadatek pozostaje u operatora.
  3. Wcześniejszy przyjazd, w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów, jest możliwy wyłącznie w przypadku wcześniejszego uzgodnienia tego z biurem  pod  nr tel. 666-08-08-08.
  4. Późniejszy wyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów, musi być uzgodniony z pracownikiem recepcji i potwierdzony mailem za dodatkową opłatą:
    • Przedłużenie okresu najmu do 12:00 ostatniego dnia zarezerwowanego pobytu – opłata w wysokości 100 PLN

 §3
Meldowanie i zasady odbioru kluczy

  1. Procedura zameldowania wymaga okazania przez Klienta ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz podania numeru karty kredytowej i daty jej daty ważności.
  2. Na okres najmu apartamentu, najpóźniej w dniu przyjazdu Klienta, pobierana jest od Klienta kaucja, jako zabezpieczenie za powierzony, w pełni wyposażony apartament.
  3. Kaucja pobierana jest tylko gotówką.
  4. Wysokość kaucji wynosi od 300 do 1000 PLN, w zależności od wielkości apartamentu.
  5. Kaucja tylko gotówką, zostaje zwrócona po zakończeniu pobytu, z zastrzeżeniem §8 niniejszego Regulaminu.

Stawki kaucji:

  • apartament 1 pokojowy (2 osoby) – 300zł
  • apartament 2 pokojowy (3 osoby) – 500zł
  • apartament 2 pokojowy (4 osoby) – 500 zł
  • apartament 3 pokojowy (6 osób) – 700 zł
  • apartamenty 2 poziomowe (5-6 osób) – 700 zł, (7- 8 osób) -1000 zł
  1. Marina Jastarnia Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:
    • nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu,
    • odmawia złożenia depozytu gotówkowego, bądź odmawia podania nr karty i daty jej ważności jako zabezpieczenie,
    • znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających lub też w takim stanie są inni Goście,
    • podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin lub inne Regulaminy obowiązujące na terenie Obiektu.
  2. W przypadku przyjazdu większej liczby Gości do zarezerwowanego apartamentu, niż ta, która była zgłoszona przy dokonywaniu rezerwacji, lub w liczbie przekraczającej pojemność zarezerwowanego apartamentu, okoliczność taka uznawana będzie za złamanie warunków Regulaminu Rezerwacji i skutkować będzie jej anulowaniem oraz utratą wcześniej wpłaconych środków przez Klienta.
  3. Godziny otwarcia biura – Marina Jastarnia Apartamenty, ul. Ceynowy, 84-140 Jastarnia: codziennie w godz. : 09:00 – 11:00, 16:00 – 18:00
  4. Przyjazd późniejszy, poza godzinami pracy biura, jest możliwy za zgodą pracownika Marina Jastarnia Sp. z o.o., po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod nr tel. 666-08-08-08, dokonanym przed godz. 16:00 dnia planowanego rozpoczęcia najmu apartamentu i wiąże się z dodatkową opłatą , zgodnie z poniższym cennikiem:

Przyjazd:
16:00-19:00 Bezpłatnie
19:00-21:00 Opłata 50 PLN
po 21:00- Opłata 150 PLN
Wyjazd:
8:00-10:00 Bezpłatnie

  1. Klient przed rozpoczęciem najmu apartamentu zobowiązany jest dokonać formalności meldunkowych i odebrać klucze do apartamentu. Czynności te dokonywane są w godzinach pracy biura, z zastrzeżeniem ust. 9.
  2. Wydanie kluczy do apartamentu nastąpi po uiszczeniu opłaty za cały zarezerwowany okres najmu apartamentu, z uwzględnieniem wcześniej wpłaconej kaucji rezerwacyjnej (zadatku).

§4
Parkowanie pojazdów

  1. Do każdego apartamentu przysługuje wyłącznie jedno bezpłatne miejsce postojowe na otwartym niestrzeżonym parkingu, w miarę dostępności, na placu wewnętrznym lub zewnętrznym. Każde kolejne miejsce postojowe na wyżej wskazanym parkingu w ramach jednego apartamentu, może być udostępnione po uprzednim uzgodnieniu dostępności z Marina Jastarnia Sp. z o.o. i uiszczeniu opłaty 100 PLN /doba.
  2. Goście zobowiązani są do parkowania zgodnie z wydaną podczas meldowania kartą parkingową, na miejscu wskazanym przez personel.

§5
Zabezpieczenie obiektu

  1. Parking ma charakter otwarty, nie jest strzeżony, ani też monitorowany.
  2. Ochrona, jeśli jest w danym czasie w Obiekcie, nie sprawuje pieczy i nie odpowiada za pojazdy oraz inne rzeczy Gości znajdujące się na terenie Obiektu, w tym w apartamentach.
  3. Marina Jastarnia Sp. z o.o. nie jest zobowiązane do zamykania bramy wjazdowej na teren Obiektu, również w porze nocnej.
  4. Zewnętrzne oświetlenie Obiektu wyłączane jest w godzinach regulowanych ustaleniami wspólnoty mieszkaniowej, najczęściej od godziny 23.00
  5. Za osoby niepełnoletni odpowiadają ich opiekunowie pod których opieką pozostają przez cały okres pobytu w Obiekcie.
  6. Części rekreacyjne Obiektu tj. basen, place zabaw, siłownia nie są strzeżone i osoby niepełnoletnie mogą na nich przebywać wyłącznie pod opieką dorosłych opiekunów.
  7. Marina Jastarnia Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za mienie pozostawione na terenie Obiektu, w tym w apartamencie, w związku z tym Goście nie powinni pozostawiać bez opieki wartościowych przedmiotów.

§6
Wymeldowanie i zdanie kluczy

  1. Zdanie klucza po zakończeniu najmu apartamentu odbywa się w biurze Apartamenty Marina Jastarnia w dniu wyjazdu w godzinach od 9:00 – 10:00.
  2. Apartamenty po wyjeździe są sprawdzane przez personel obiektu, w przypadku stwierdzenia usterek, zniszczeń bądź strat w wyposażeniu apartamentu, goście za powstałe szkody bądź straty w wyposażeniu zostaną dodatkowo obciążeni.
  3. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy mienie znajdujące się w Obiekcie zobowiązany jest do naprawienia szkody na zasadach ogólnych, zgodnie z kodeksem cywilnym.
  4. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez obsługę, będą dochodzone na drodze sądowej, w przypadku braku możliwości ich wyegzekwowania polubownie.
  5. W przypadku zgubienia kluczy, karty magnetycznej (tzw. zegarka) do Obiektu Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 200 PLN.

§7
Cisza nocna

  1. Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00.
  2. W przypadku zgłoszonego zakłócenia spokoju Marina Jastarnia Sp. z o.o. ma prawo nałożyć na Gości karę pieniężną w wysokości 500 PLN doliczając ją do rachunku Klienta, niezależnie od tego, czy zakłócenia dokonał Klient, czy też przebywający z nim Goście.

§8
Odpowiedzialność za apartament

  1. Marina Jastarnia Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji w tylko formie gotówkowej na co wystawiane jest odpowiednie pokwitowanie przekazane klientowi w wysokości od 300-1000 PLN, zgodnie z §3 niniejszego Regulaminu, jako zabezpieczenie ewentualnych roszczeń z tytułu zniszczeń podczas pobytu.
  2. Kwoty zniszczeń wyceniane są na podstawie bieżących cen produktów i usług (mogą zostać ustalone na podstawie cen wykazanych w internecie na dany moment).
  3. Przybliżony cennik dostępny jest w recepcji obiektu.
  4. Kaucja jest zwracana Klientowi w dniu wyjazdu w pełnej kwocie tylko w gotówce po oddaniu pokwitowania zwrotu kaucji, jeśli w apartamencie lub w Obiekcie nie wyrządzono szkód, w innym wypadku kaucja jest zwracana po potrąceniu kosztów niezbędnych do usunięcia powstałych szkód.
  5. Klient odpowiada za wszystkie szkody wyrządzone przez Gości przebywających w wynajmowanym apartamencie.

§9
Warunki korzystania z apartamentu

  1. Goście zobowiązani są do wyrzucenia śmieci przed opuszczeniem apartamentu, ponieważ ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe apartamentu.
  2. Przy każdorazowym wyjściu z apartamentu Goście zobowiązani są zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć drzwi wyjściowe na wszystkie zamki, do których otrzymali klucze.
  3. Goście mają obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych.
  4. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową Goście nie mogą używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: ładowarkami do telefonów komórkowych, komputerów przenośnych i innych urządzeń mobilnych, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów.
  5. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez Gości kończących pobyt zostaną odesłane na koszt Klienta kurierem, na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji Marina Jastarnia Sp. z o.o. przechowa przedmioty przez okres 7 dni, a następnie wyrzuci je lub przekaże je na cele charytatywne.
  6. Goście zobowiązani są do utrzymywania apartamentu w stanie, w jakim znajdował się on z chwilą rozpoczęcia pobytu.

§10
Zakaz palenia

  1. W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
  2. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 500 PLN, doliczana do rachunku Klienta¸ niezależnie od tego, czy zakaz został złamany przez Klienta, czy też przebywających z nim Gości.

§11
Zmiana cen

Marina Jastarnia Sp. z o.o. nie jest zobligowane do obniżenia opłaty za najem zarezerwowanego już apartamentu, nawet w sytuacji, gdy w okresie na jaki Klient zarezerwował apartament, Marina Jastarnia Sp. z o.o. oferuje najem podobnych apartamentów w niższej cenie, niż cena jaka została wskazana Klientowi podczas jego rezerwacji.

§12
Zwierzęta domowe

  1. Bez wcześniejszej akceptacji Marina Jastarnia Sp. z o.o. Goście nie mogą trzymać zwierząt w apartamentach.
  2. W przypadku uprzedniej zgody na pobyt zwierzęcia w apartamencie, Klient zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowej opłaty w wysokości 200 PLN za zwierzę, za cały okres najmu apartamentu.

§14
Sytuacje wyjątkowe / Siły wyższe

  1. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, Marina Jastarnia Sp. z o.o., rezerwuje sobie prawo zaproponowania Klientowi apartamentu zastępczego, zmiany terminu rezerwacji, zmiany obiektu o podobnym standardzie lub  dokonania anulacji rezerwacji (tylko w przypadku, gdy Marina Jastarnia Sp. z o.o. nie będzie w stanie dokonać zmiany w terminie rezerwacji lub zapewnić obiektu o podobnym standardzie). Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Gości lub ich majątku, z powodów niezależnych od Marina Jastarnia Sp. z o.o., nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone, jeśli inne rozwiązania nie wejdą w życie (zmiana terminu rezerwacji, zastępczy apartament lub zmiana obiektu o podobnym standardzie).
  2.  W przypadku odwołania rezerwacji przez Marina Jastarnia Sp. z o.o., z przyczyn niezależnych od niej „np Covid 19 w obiekcie”,  Marina Jastarnia Sp. z o.o. zobowiązuje się do dokonania zwrotu kaucji rezerwacyjnej (zadatku), ale nie jest zobowiązana do zapłaty jakichkolwiek kar, odszkodowań, itp.
  3. Informujemy, że dokonanie rezerwacji lub pobyt w Budynku „C” z basenem, wiąże się z dyskomfortem hałasu typu (hałas dzieci dochodzący z basenu i wewnętrznego placu zabaw, praca pomp basenowych itp.). Wszelkie skargi i reklamacje nie będą podstawą do anulacji rezerwacji lub skrócenia okresu najmu apartamentu oraz zwrotu uiszczonej opłaty za najem apartamentu. Opłata za najem apartamentów w Budynku „C” uwzględnia ulgę za obniżony komfort pobytu z powodów opisanych w niniejszym punkcie.

 §15
Awarie

  1. Marina Jastarnia Sp. z o.o. zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w apartamencie do 72h, chyba że charakter usterki wymaga dłuższego czasu jej naprawy.
  2. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Marina Jastarnia Sp. z o.o., (dostawa mediów, w tym TV oraz Internetu, awarie pieców, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie), brak dostępu do siłowni, basenu, placów zabaw lub brak atrakcji nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub najmu apartamentu i tym samym nie jest podstawą do obniżenia lub zwrotu opłaty za najem lub kaucji rezerwacyjnej (zadatku).

§16
Rozstrzyganie sporów

  1. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Marina Jastarnia Sp. z o.o., a Klientem lub Gościem jest prawo polskie.
  2. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Marina Jastarnia Sp. z o.o..

§17
Postanowienia końcowe

  1. Liczba Gości w apartamencie nie może być większa od podanej w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku przekroczenia tej liczby spółka ma prawo pobrać opłatę za każdą dodatkową osobę w wysokości 150 PLN lub rozwiązać umowę najmu apartamentu ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu wniesionej kaucji rezerwacyjnej (zadatku).
  2. Wszystkie dodatkowe usługi/produkty oferowane w obiekcie są dodatkowo płatne.
  3. Marina Jastarnia Sp. z o.o. nie świadczy usług codziennego sprzątania apartamentów, wymiany pościeli oraz ręczników, a także nie wyposaża apartamenty w dodatkowe sprzęty poza tymi, które znajdują się w apartamencie w momencie wydania go Klientowi.
  4. Osoby nie będące Gośćmi, w rozumieniu niniejszego Regulaminu nie mają wstępu na teren obiektu, w tym nie mogą korzystać z basenu, placu zabaw wewnętrznego, placu zabaw wewnętrznego, siłowni itp.

Z poważaniem,
Marina Jastarnia Sp. z o.o.

Zadzwoń Dojazd