Sprawdź dostępność!
- Regulamin pobytu
- Regulamin basenu
- Regulamin placu zabaw
- Regulamin rezerwacji
- Regulamin sali zabaw
- Regulamin siłowni zewnętrznej
Regulamin wynajmu i rezerwacji apartamentów
§1
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu apartamentów oferowanych na stronie: www.marinajastarnia.pl. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
- Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu apartamentu między: PortJastar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa (zwana dalej „PortJastar”), ul. Władysława Reymonta 16, 80-290 Gdańsk, a Klientem na warunkach określonych w Regulaminie i cenniku.
- Osobą wynajmującą apartament może być jedynie osoba posiadająca ukończone 18 lat i posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
§2
Umowa najmu
- Umowa zawarta pomiędzy PortJastar, a Klientem obejmuje tylko i wyłącznie najem apartamentu . Dojazd, wyżywienie oraz organizacja czasu pobytu leżą wyłącznie w gestii Klienta. Basen, siłownia i place zabaw to dodatkowa atrakcja nie wliczona w cenę, ale z możliwością korzystania bezpłatnie dla klientów Marina Jastarnia Apartamenty.
- W cenę najmu wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda).
- Poza opłatą za wynajem za każdy dzień wynajmu apartamentu, pobierana jest opłata opłata miejscowa (tzw. klimatyczna), zgodnie z aktualnie obowiązującymi stawkami.
- PortJastar nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ponad te, które zostały wskazane na stronie internetowej oraz w niniejszym Regulaminie. Wszystkie apartamenty są umeblowane i posiadają aneksy kuchenne.
§3
Rezerwacja
- Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod nr 666-08-08-08 lub wysyłając e-mail na adres: wynajem@marinajastarnia.pl oraz osobiście w biurze, na terenie obiektu przy ulicy Ceynowy 13, 84-140 Jastarnia.
- Rezerwacja najmu apartamentu wymaga wpłacenia w przeciągu 12 godzin od momentu jej potwierdzenia 50% opłaty za najem apartamentu za cały zarezerwowany pobyt, co stanowi kaucję rezerwacyjną (zadatek). Niedokonanie tej wpłaty spowoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Dodatkowo w przypadku dokonania rezerwacji telefonicznie, zobowiązany jest do jej potwierdzenie drogą mailową, najpóźniej w ciągu 12 godzin.
- Cena za najem apartamentu przez cały okres pobytu Klienta jest stała, zgodnie z warunkami rezerwacji i nie ulega zmianie również w przypadku skrócenia pobytu z przyczyn zależnych od Klienta.
- W niektórych przypadkach wartość kaucji rezerwacyjnej (zadatku) może wynosić 100% wartości opłaty za najem apartamentu. W szczególności PortJastar zastrzega sobie taką możliwość w przypadku rezerwacji ostatniego dostępnego apartamentu lub w przypadku pobytu krótszego niż 2 dni.
W celu dokonania rezerwacji należy podać:
- datę planowanego przyjazdu oraz długość pobytu;
- planowaną godzinę przyjazdu;
- liczbę osób w apartamencie (osoby dorosłe oraz dzieci, podając ich wiek dzieci);
- imię i nazwisko osoby rezerwującej;
- numer telefonu;
- adres e-mail;
- dane do faktury, jeśli będzie wymagana;
- Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji, do klienta zostaje przesłane potwierdzenie dokonania rezerwacji wraz z danymi do wpłaty kaucji rezerwacyjnej w wysokości 50% opłaty za najem apartamentu za cały zarezerwowany okres pobyt, z zastrzeżeniem ust. 5 niniejszego paragrafu. Dokonanie tej opłaty stanowi gwarancje rezerwacji pobytu. Kaucja rezerwacyjna jest bezzwrotna zgodnie z §5 niniejszego regulaminu.
- Zapłata za całość okresu najmu apartamentu nie może nastąpić później niż w chwili rozpoczęcia najmu, chyba, że co innego wynika z oferty lub szczególnych warunków rezerwacji przekazanych Klientowi przed jej dokonaniem.
§4
Gwarancja rezerwacji:
- Zapłata kaucji rezerwacyjnej, zgodnie z § 3 Regulaminu, stanowi wyłączną podstawę do dokonania rezerwacji najmu apartamentu przez PortJastar.
- Rezerwacja niepotwierdzona wpłatą kaucji rezerwacyjnej w ciągu 12h, zostaje automatycznie anulowana przez system rezerwacji wynajmu.
§5
Warunki anulacji
- Zarezerwowany termin i okres najmu apartamentu jest wiążący dla obu stron.
- W przypadku skrócenia pobytu przez Klienta PortJastar nie zwraca wpłaconych środków.
- W przypadku skrócenia najmu z przyczyn niezależnych od PortJastar, opłaty za niewykorzystany najem nie podlegają zwrotowi.
- Po dokonaniu rezerwacji zmiana lub anulacja zarezerwowanego terminu najmu apartamentu nie jest możliwa.
§6
Zmiana ceny
Cena ustalona przy rezerwacji nie ulega zmianie, bez względu na jakiekolwiek okoliczności (np. brak dostępu do basenu, siłowni i placów zabaw)
§7
Zmiana ceny
- W sytuacji, kiedy PortJastar z przyczyn niezależnych od siebie nie może wykonać wynająć apartamentu w zarezerwowanym przez Klienta terminie, zwróci Klientowi całość wpłaconej kwoty tytułem opłaty za najem lub za zgodą Klienta wystawi Voucher na kwotę odpowiadającą wysokości zwracanej opłaty.
- PortJastar zobowiązuje się do przekazania Vouchera Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej i do przyjmowania go do realizacji wyłącznie w obiekcie PortJastar.
- Voucher nie podlega zwrotowi i wymianie na gotówkę.
- Voucher musi być zrealizowany jednorazowo i w całości.
- PortJastar nie ponosi odpowiedzialności za Voucher, który został utracony lub uszkodzony, po jego przekazaniu Klientowi.
- Voucher może być odstąpiony osobie trzeciej w celu wykorzystania go przez tę osobę w obiekcie PortJastar. PortJastar nie jest zobowiązany do pokrycia jakichkolwiek ewentualnych zobowiązań publicznoprawnych ani cywilnych związanych z odstąpieniem Vouchera osobie trzeciej. Osobie trzeciej nie przysługują żadne dodatkowe uprawnienia ponad te, które przysługują zbywcy (Klientowi) z tytułu posiadania Vouchera. W stosunku do osoby trzeciej, która nabyła Voucher od Klienta, mają zastosowanie wszystkie zapisy niniejszego Regulaminu, w tym w szczególności niniejszego paragrafu. W przypadku zbycia Vouchera, dla jego ważności zbywca (Klient) zobowiązany jest do poinformowania PortJastar o tym fakcie minimum na dzień przed rozpoczęciem najmu apartamentu opłacanego przy wykorzystaniu Vouchera.
- Przy realizacji Vouchera Klientowi nie przysługuje prawo do otrzymania reszty niewykorzystanej kwoty, na którą opiewa Voucher, gdy wartość opłaty za najem jest niższa niż wartość Vouchera.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty różnicy ceny gotówką, kartą płatniczą lub kartą kredytową zgodnie z zasadami rezerwacji, gdy wartość opłaty za najem jest wyższa od wartości przedstawionego Vouchera.
- Termin ważności Vouchera widnieje na Voucherze. Nie może być jednak dłuższy niż 12 miesięcy od daty wystawienia Vouchera.
- Klient przed dokonaniem rezerwacji zobowiązany jest powiadomić PortJastar, iż opłata za najem apartamentu zostanie pokryta Voucherem.
- PortJastar ma prawo odmówić zrealizowania Vouchera gdy:
a) upłynął termin ważności Vouchera,
b) lub posługuje się nim osoba nieuprawniona.
Z poważaniem,
PortJastar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa