Regulamin rezerwacji

§1
Postanowienia ogólne

Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu miejsc noclegowych oferowanych na stronie: www.marinajastarnia.pl Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.

Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między: PortJastar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Krzysztofa Opalińskiego 7A, 01-645 Warszawa, a Klientem na warunkach określonych w regulaminie i cenniku. Osobą wynajmującą apartament może być jedynie osoba posiadająca ukończone 18 lat.

§2
Umowa najmu

Umowa zawarta pomiędzy PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Krzysztofa Opalińskiego 7A, 01-645 Warszawa, a Klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem apartamentu. Dojazd, wyżywienie oraz organizacja czasu pobytu leżą wyłącznie w gestii Klienta. W cenę wynajmu wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda). Pobierana jest jednorazowa opłata serwisowa w wysokości: 100PLN oraz opłaty miejscowe (tzw. klimatyczne) zgodnie z aktualnie obowiązującymi stawkami.

PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa, nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ponad te, które zostały wskazane na stronie internetowej oraz w niniejszym regulaminie. Wszystkie apartamenty są umeblowane i mają w pełni wyposażone aneksy kuchenne, pościel i ręczniki hotelowe bez dodatkowych opłat.

§3
Rezerwacja

Rezerwacji można dokonać  telefonicznie pod nr 666-08-08-08 lub wysyłając e-mail na adres: wynajem@marinajastarnia.pl oraz osobiście w biurze, na terenie obiektu przy ulicy Ceynowy 13, 84-140 Jastarnia. Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową i wpłaceniu w przeciągu 8h od momentu jej potwierdzenia 40% kaucji gwarancyjnej wynikającej z rezerwacji. Brak tej formalności spowoduje jej anulację.  Cena za apartament w całym okresie pobytu jest stała, niezależnie od okresu.

W celu dokonania rezerwacji należy podać:

- datę planowanego przyjazdu oraz długość pobytu
- planowana godzinę przyjazdu
- liczbę osób w apartamencie (osoby dorosłe oraz dzieci, podając ich wiek dzieci)
- imię i nazwisko
- adres zamieszkania
- numer telefonu
- adres email
- dane do faktury, jeśli będzie wymagana

Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji do klienta zostaje przesłane potwierdzenie dokonania rezerwacji wraz z danymi do wpłaty 50% wartości całości rezerwacji w celu jej zagwarantowania. Kaucja rezerwacyjna jest bezzwrotna.

 

§4
Gwarancja rezerwacji:

Rezerwacja może być zagwarantowana poprzez wpłatę w czasie 12 godzin od daty dokonania rezerwacji, kaucji rezerwacyjnej w wysokości 50% opłaty za całość pobytu. W niektórych przypadkach wartość kaucji może wynosić 100% wartości rezerwacji np. w przypadku ostatniego dostępnego apartamentu.
Rezerwacja nie potwierdzona wpłatą w ciągu 12h, zostaje automatycznie anulowana przez hotelowy system rezerwacji.

§5
Warunki anulacji

Podany termin pobytu jest wiążący dla obu stron, w przypadku skrócenia pobytu przez klienta spółka nie zwraca wpłaconych środków. Bezpłatna anulacja nie jest możliwa. W przypadku anulacji rezerwacji pobierana jest bezzwrotna opłata w wysokości 50% wartości rezerwacji. Rezerwacja rozpoczęta nie ulega skróceniu. Po rozpoczęciu pobytu Klient zobowiązany jest zapłacić za całość rezerwacji.

Z poważaniem,

Zarząd PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

Regulamin pobytu

§1
Doba hotelowa

Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 dnia przyjazdu Gościa, do godziny 10:00 dnia wyjazdu.

Wcześniejszy przyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania po konsultacji z biurem pod nr 666-08-08-08

Nie wymeldowanie się z apartamentu do godziny 10:00 wiąże się z poniesieniem dodatkowej opłaty w wysokości 100% wartości ostatniej doby.

Późniejszy wyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów, potwierdzona drogą mailową z pracownikiem recepcji za dodatkową opłatą:
• Przedłużenie doby hotelowej do 12:00, opłata w wysokości 35% wartości ostatniej zarezerwowanej doby

• Przedłużenie doby hotelowej do 14:00, opłata w wysokości 50% wartości ostatniej zarezerwowanej doby

 §2
Meldowanie i zasady odbioru kluczy

Procedura zameldowania wymaga okazania przez Gościa dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz podania numeru karty kredytowej, jej daty ważności, jako zabezpieczenia za powierzony, w pełni wyposażony apartament. W przypadku braku karty kredytowej Hotel ma prawo poprosić od Gościa depozyt gotówkowy w wysokości  od 300- 1000 zł,(w zależności od wielkości apartamentu) zwrotny po sprawdzeniu apartamentu.

Marina Jastarnia Apartamenty zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który:
• nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu,
• odmawia złożenia depozytu gotówkowego, bądź odmawia podania nr karty i daty jej ważności jako zabezpieczenie,
• znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
• podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin.

W przypadku przyjazdu większej liczby gości do zarezerwowanego apartamentu, niż ta, która była zgłaszana przy dokonywaniu rezerwacji, lub przekraczającej pojemność apartamentu rezerwowanego, uznana jest za złamanie warunków rezerwacji i skutkuje jej anulowaniem i utratą wcześniej wpłaconych środków przez klienta.

Godziny otwarcia biura – Marina Jastarnia Apartamenty, ul. Ceynowy 13, 84-140 Jastarnia:
codziennie w godz. : 08:00 – 10:00, 15:00 – 19:00 ( w okresie od 30.04 – 30.09)

Przyjazd późniejszy poza godzinami pracy biura jest możliwy za zgodą pracownika MarinaJastarnia po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod nr 666-08-08-08. Wymaga wcześniejszego powiadomienia (min 24h) oraz wiąże się dodatkową opłatą. Gości przyjeżdżających w tych godzinach zapraszamy po odbiór kluczy oraz dokonanie formalności meldunkowych.Wydanie kluczy do apartamentu nastąpi po uiszczeniu opłaty za cały zarezerwowany pobyt, z uwzględnieniem wcześniej wpłaconej kaucji gwarancyjnej.

Przyjazd:
15:00-20:00 Bezpłatnie
20:00-22:00 Opłata 50 PLN
22:00- Opłata 100 PLN
Wyjazd:
8:00-10:00 Bezpłatnie

W przypadku rezerwacji na 1 noc., karta kredytowa/płatnicza zostanie obciążona w wysokości 100% wartości rezerwacji. Rezerwacja taka musi być zagwarantowana kartą kredytową /płatniczą (poprzez podanie jej numeru, daty ważności i numeru CVC/CVV).

§3
Parkowanie pojazdów

Do każdego Apartamentu przysługuje wyłącznie jedno płatne miejsce postojowe na parkingu wewnętrznym lub zewnętrznym. Każde kolejne miejsce postojowe w ramach jednego apartamentu, możliwe po uzgodnieniu dostępności i uiszczeniu opłaty  60 zł /doba.  Goście zobowiązani są do parkowania zgodnie z wydaną podczas meldowania kartą parkingową, na miejscu wskazanym przez personel.

§4
Wymeldowanie i zdanie kluczy

Zdanie klucza odbywa się w biurze Marina Jastarnia w dniu wyjazdu w godzinach od 8:00 – 10:00. Apartamenty po wyjeździe są sprawdzane przez personel obiektu, w przypadku stwierdzenia uterek, zniszczeń bądź strat w wyposażeniu apartamentu, goście za powstałe szkody bądź straty w wyposażeniu zostaną dodatkowo obciążeni. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszta. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez obsługę, będą dochodzone na drodze sądowej. W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu goście zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości 300 zł.

§5
Cisza nocna

Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00. W przypadku zgłoszonego zakłócenia spokoju Marina Jastarnia Apartamenty ma prawo nałożyć na Gości karę pieniężną w wysokości 500 zł doliczając ją do rachunku gościa.

§6
Odpowiedzialność za apartament

PortJastar Sp zo.o. Spółka komandytowa zastrzega sobie prawo do dokonania podczas meldowania preautoryzacji podanej przez Gościa karty kredytowej lub pobrania zwrotnego depozytu gotówkowego w wysokości od 300-1000 PLN w zależności od rodzaju apartamentu, jako zabezpieczenie wobec ewentualnych zniszczeń podczas pobytu. Depozyt jest zwracany w dniu wyjazdu w pełnej kwocie, jeśli w apartamencie nie wyrządzono szkód.

 

Goście zobowiązani są do utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.

  1. W przypadku wyrządzenia szkody w apartamencie Goście zobowiązani są do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce przedstawiciela PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa lub PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa, skorzysta z wcześniej pobranej kwoty depozytu gotówkowego dokonanego przez preautoryzację karty kredytowej/debetowej.
    W obiektach noclegowych obowiązuje zakaz przemieszczania mebli bez zgody PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa
  2. W przypadku zgubienia kluczy do obiektu noclegowego Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 300 PLN. W przypadku zgubienia karty magnetycznej, breloka do domofonu lub pilota do garażu Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 300 PLN za każdy zgubiony przedmiot. W przypadku zgubienia Rogera „zegarka” uprawniającego do wejścia na plac zabaw, siłownię Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 300 PLN.
  3. Lokatorzy zobowiązani są do pozostawienia umytych naczyń i sprzętów kuchennych oraz wyrzucenia śmieci przed opuszczeniem apartamentu, ponieważ ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe.
  4. Przy każdorazowym wyjściu z obiektu Lokatorzy zobowiązani są zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć drzwi wyjściowe na wszystkie zamki, do których otrzymali klucze
  5. Klient ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową klient nie może używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: ładowarkami do telefonów komórkowych, komputerów przenośnych i innych urządzeń mobilnych, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów.

§7
Zakaz palenia

W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 500 zł, doliczana do rachunku gościa.

§8
Zmiana cen

PortJastar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, zastrzega sobie prawo do zmiany cen w wybranych okresach.

§9
Zwierzęta domowe

Zwierzęta nie są akceptowane, ewentualnie po wcześniejszym uzgodnieniu z personelem obiektu. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W przypadku akceptacji obowiązuje dodatkowa opłata w kwocie 200 zł

§10
Siły wyższe, sytuacje wyjątkowe

W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa, rezerwuje sobie prawo zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego. PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od umowy. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

 §11
Awarie

PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w apartamencie bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 72 godzin od jej zgłoszenia, chyba, że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy.

Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa (dostawa mediów, w tym TV oraz Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany apartament – klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.

§12
Dane osobowe

Dane osobowe (adres e-mail) przekazywane przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz do ewentualnego wysyłania informacji o akcjach promocyjnych PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa. Dane powyższe nie zostaną przekazane ani odsprzedane żadnym podmiotom trzecim. Klient ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa w kampaniach promocyjnych i w tym celu musi wyraźnie podczas dokonywania meldunku zastrzec w sposób pisemny na karcie meldunkowej informacje o nie wyrażeniu zgody na kampanie promocyjno-marketingowe.

§13
Rozstrzyganie sporów

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa.

§14
Postanowienia końcowe

Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w karcie meldunkowej. W przypadku przekroczenia tej liczby spółka ma prawo pobrać opłatę za każdą dodatkową osobę lub zerwać kontrakt ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

Prosimy o nie pozostawianie wartościowych przedmiotów w obiekcie – PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę lub zniszczenie

Osoby niezameldowane w obiekcie Marina Jastarnia Apartamenty nie mają wstępu na teren obiektu.

Osoby niezameldowane w obiekcie Marina Jastarnia Apartamenty nie mogą korzystać z basenu, placu zabaw wewnętrznego, placu zabaw wewnętrznego, siłowni.

Regulamin określa warunki pobytu w obiekcie Marina Jastarnia Apartamenty. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.

 

Z poważaniem,
Zarząd PortJastar Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

Kontakt
Marina Jastarnia Apartamenty
ul. Floriana Ceynowy 13
84-140 Jastarnia
Rezerwacje: +48 666 08 08 08
+48 662 111 444
Sprzedaż:+48 600 432 432
wynajem@marinajastarnia.pl
na terenie obiektu
Akceptujemy karty płatnicze:
Newsletter
Zapisz się do newslettera jeśli chcesz być
na bieżąco z naszą ofertą.

ZOBACZ INNE NASZE OBIEKTY
Marina Jastrzębia Góra Apartamenty Odyseusz Jastarnia